söndag 10 februari 2008

*Grrrr..:@



Jaa det var ju några dagar sedan man skrev senast men det har inte hönt så mycket och jag har tyvär vänt på dygnet nu också så mitt huvud är lite upp och ner.. hehe*

Jag är ju ett stort fan till Natacha Peyre och är dagligen inne och läser hennes. . (http://peyre.blogspot.com/)
Nu när jag gick in så såg jag att det var en tjej (http://www.blondinbella.se) som skrivit om Natacha i sin blogg och jag blev såååå jäkla sur..

Jag är så jävla trött på att tjejer dömer andra tjejer för deras utseende. "Bimbobella" skrev att man ändras mycket av plastikkirurgi och det var riktiat mot Natacha, visst ändrar man sig på utseendet men man är fortfarande samma person.. eller hur!?!

Bara för att någon har stora bröst och är blondin så är man förfan inte pantad för det. Känner inte Natacha personligen men efter det jag har läst på hennes blogg så får man verkligen en bild av hur hon är som person. Säger bara Natacha u'r the best ;)

Och till er som dömer innan ni lärt känna personen, väx upp och inse fakta man är ingen dålig människa för att man ser bra ut. Och vi lever faktiskt på 2000-talet, idag är plasikkirurgi hur vanligt som helst. Jag själv är ju en av dom som vill förstora brösten, men har tyvär inte råd med det (just nu allafall). Men om jag skulle skaffa större bröst så är det absolut inte för att få uppmärksamhet eller liknande utan det är för min egna skälvkänsla.
Jag var bara tvungen att ta med en bilden på Natacha. Man ser verkligen vilken fin och söt tjej hon är. Att hon är som vi alla andra fast att hon har blånt håt och stora bröst..!!!!!!!!
Bilden tog jag från Natacha's blogg.

Inga kommentarer: